سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شکایت خود را در محاکم قضایی پیگیری می کنم

خبرگزاری فارس: میر حسین موسوی با صدور بیانیه نهم خود بار دیگر در مقابل آرای اکثریت ملت ایستاد و حاضر نشد به رای مردم و قانون تمکین کند. وی خبر داد: شکایت خود را با تشکیل جمعیتی در محاکم قضایی پیگیری می کنم.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، موسوی در این بیانیه از تصمیم خود به تشکیل حزب و جمعیت خبر داده و یادآور شده است: گرو‌هی از نخبگان بر سر آنند که گرد هم آیند و با تشکیل جمعیتی قانونی صیانت از حقوق و آرای پایمال شده مردم در انتخابات گذشته را از طریق انتشار مدارک و اسناد تقلب‌ها و تخلف‌های انجام گرفته و نیز رجوع به محاکم قضایی پیگیری کنند و نتایج آن را مستمرا به اطلاع عموم مردم برسانند.اینجانب نیز به این جمع می‌پیوندم.
موسوی توضیح نداده وقتی داوری متشکل از شش نفر فقیه و مجتهد جامع الشرایط مورد تاییدامام و رهبری و شش نفر حقوقدان مورد تایید نمایندگان مردم در شورای نگهبان قانون اساسی را نمی پذیرد و قادر نیست برای ادعاهای خود سند و مدرک ارایه کند، چگونه حاضر است باز هم به محکمه دیگری رجوع کند و اگر رجوع کرد و آن محکمه هم استبداد رای موسوی را نپذیرفت، آنگاه تا کی می خواهد این دور و تسلسل تاریخی را ادامه دهد.

ادامه مطلب...


تاریخ : چهارشنبه 88/4/10 | 11:6 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
جین‌شارپ در کنار سوروس و مک‌کین
معلم موج سبز کیست؟

خبرگزاری فارس: آسوشیتدپرس با اعتراف به آموزش مستقیم گروه‌های مخالف ایرانی توسط آمریکا به کتاب مورد ارجاع مخالفین ایرانی برای سازمان‌دهی انقلاب مخملی اشاره کرد.


به گزارش فارس، پس از آنکه گروه‌های مخالف دولت ایران از رسیدن به اهداف خود مایوس شدند تصمیم به همفکری با شخصی گرفتند که سابقه ایجاد انقلاب‌های نرم را در اروپای شرقی داشت؛ آنها به کتابی توجه کردند که در واقع چگونگی سرنگونی حکومت‌ها را آموزش می‌داد و توسط یک پژوهشگر بازنشسته آمریکایی نوشته شده بود، کسی که در خارج از دایره فعالین سیاسی کمتر شناخته شده بود. ادامه مطلب...


تاریخ : چهارشنبه 88/4/10 | 2:38 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
اظهارات تکان دهنده یک نویسنده غربی
نحوه تامین مالی و برنامه های آمریکا برای ایجاد اغتشاش و انقلاب رنگی در ایران

خبرگزاری فارس: یک نویسنده آمریکایی خبر داد مدیر اجرایی "بنیاد دموکراسی ایران تصریح کرده که میلیون‌ها دلار طی دهه اخیر برای ایجاد انقلاب رنگی شبیه به اوکراین، با آموزش فعالان سیاسی در ایران هزینه شده و برخی از پول‌ها ظاهرا به دست گروه‌های حامی موسوی رسیده است که روابطی نیز با سازمان‌های غیردولتی خارج از ایران داشتند.


به گزارش فارس، "لرد بالتیمور "، نویسنده غربی طی مقاله تحلیلی طولانی که در پایگاه خبری "خانه شفاف‌سازی اطلاعات " در رابطه با دخالت رسانه‌های غربی در وقایع پس از انتخابات ایران نوشت: رسانه‌های غربی بطور روشن در قضایای اخیر ایران موضع‌گیری کرده و توانسته‌اند

ادامه مطلب...


تاریخ : سه شنبه 88/4/9 | 11:29 صبح | نویسنده : سعید | نظرات ()
بازخوانی فرمایشات حضرت امام خمینی (ره)؛
هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذا است مفسد است

خبرگزاری فارس: اگر رای داد و شورای نگهبان هم آن رای را پذیرفت ، هیچ کس حق ندارد یک کلمه راجع به این بگوید. من نمی گویم رای خودش را نگوید؛ بگوید؛ رای خودش را بگوید؛ اما اگربخواهد فساد کند، به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا و این مجلس کذا است، این فساد است ، و مفسد است یک همچو آدمی ، تحت تعقیب مفسد فی الارض باید قرار بگیرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، امام خمینی(ره) در سخنرانی‌ها و پیام ‌های مختلفی با اشاره به فصل الخطاب بودن نظر شورای نگهبان بر لزوم پذیرش آن توسط همه گروه‌ها، احزاب و افراد تاکید ورزیده‌اند.گزیده‌ای از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی درباره تمکین مسئولان ، احزاب و گروه‌ها به قانون و فصل‌الخطاب بودن قانون اساسی و شورای نگهبان به شرح ذیل است:

 ادامه مطلب...


تاریخ : دوشنبه 88/4/8 | 1:15 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
پاسخ "دانشجو" به ادعاهای نامزدهای معترض
رئیس ستاد انتخابات کشور برخی اعتراضات را صرفاً کلی گویی دانست و گفت: کلی گویی نشانه این است که برخی دستشان خالی است.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر" کامران دانشجو" در جمع هادیان سیاسی بسیج وزارتخانه ها افزود: اگر کسی از روی منطق سخن بگوید جواب مستدل دریافت می‌کند اما اگر به کلی‌گویی‌ها بسنده کنند نشان می‌دهد که دستش خالی است.

تاریخ : یکشنبه 88/4/7 | 11:13 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
بیانیه سید محمود کاشانی درباره انتخابات؛
موسوی مسئول مستقیم پیامدهای خشونت‌آمیز تجمعات بدون مجوز است

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه شهید بهشتی در بیانیه‌ای تاکید کرد: آقای موسوی نمی توانند با استناد به اصل 27 قانون اساسی، کشیدن مردم به صحنه راهپیمایی را قانونی جلوه دهند، ایشان مسئول مستقیم پیامدهای خشونت آمیز این تجمعات بدون مجوز و وارد شدن آسیب‌های سنگین به جان و مال مردم و اموال عمومی و به خطر افکندن امنیت ملی کشور هستند.


به گزارش خبرگزاری فارس در بیانیه دکتر سید محمود کاشانی، استاد دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی در خصوص انتخابات دهم ریاست جمهوری آمده است: با برگزاری انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری و اخذ رأی روز جمعه 22 خرداد آقای میرحسین موسوی در ساعات پایانی اخذ رأی با ادعای پیروزی در این انتخابات اعلام کرد اگر نتیجه دیگری غیر از پیروزی او اعلام شود از همه امکانات قانونی برای احقاق حقوق ملت ایران استفاده خواهد کرد. با اعلام نتایج اولیه شمارش آراء از سوی وزارت کشور روشن گردید که ادعای پیروزی از سوی ایشان بی پایه بوده و آراء رقیب وی بیش از دو برابر و بالاتر از اکثریت مطلق آراء نیز بوده است.ادامه مطلب...


تاریخ : یکشنبه 88/4/7 | 11:2 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
مشروح نشست خبری عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین و ستاد موسوی؛
عدم‌پذیرش آرا، قانون‌شکنی و تجمعات غیرقانونی سناریویی از پیش‌طراحی شده بود

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین و ستاد موسوی گفت: سناریوی از پیش طراحی شده سازمان مجاهدین و ستاد موسوی ، عدم پذیرش نتایج شمارش آراء، عدم تمکین قانون،‌ برگزاری تجمعات غیرقانونی،‌ نظر سازی و القای عدم سلامت انتخابات بود که باعث رویگردانی مردم از اصلاح‌طلبان شد.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سیدامیرحسین مهدوی عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خبرگزاری ایسنا به بیان جزئیاتی درباره مجموعه فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای ستاد میرحسین موسوی و نقش برخی عوامل در شکل‌دهی آشوب‌های اخیر پرداخت.           ادامه مطلب...


تاریخ : شنبه 88/4/6 | 11:50 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
رئیس گروه حقوقی مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق در گفتگو با فارس:
طبق قانون مجازات اسلامی موسوی در تمام اغتشاشات شریک جرم است

خبرگزاری فارس: عطاءالله بیگدلی گفت: طبق مواد 675، 676، 677، 683،687 و 689 قانون مجازات اسلامی، میرحسین موسوی در تمام اغتشاشات و تخریب‌های صورت گرفته، شریک جرم محسوب می‌شود.


عطاء‌الله بیگدلی مسئول گروه حقوقی مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق(ع) در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) یک اعلام جرم ذیل ماده 609 قانون مجازات اسلامی علیه میرحسین موسوی با عنوان توهین به رئیس‌جمهور تنظیم کرده‌اند که این شکایت طی امروز ویا فردا به دست دادستان تهران رسیده و پیگیری‌های قضائی آن آغاز می‌شود که در خصوص توهین موسوی به رئیس‌جمهور با توجه به سمت وی، شکی نیست.     ادامه مطلب...


تاریخ : شنبه 88/4/6 | 11:21 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
کودتای مخملی ایران در اندیشکده آمریکایی بروکینگز طراحی شده بود

خبرگزاری فارس: مرکز سابان وابسته به اندیشکده آمریکایی بروکینگز طی گزارش مفصلی راهکارهای لازم برای کودتای مخملی در ایران و حمایت از مخالفان نظام را قبل از انتخابات طراحی کرده بود.


به گزارش خبرگزاری فارس، مرکز تحقیقات پیشرفته ضد تروریسم در پایگاه اطلاع رسانی خود بخش‌‌ها و ابعادی از این پروژه را منتشر کرده است.
آنچه در محوریابی ذیل‌‌الذکر گزارش 160 صفحه‌‌ای مرکز سابان مشهود است، «کار ویژه» اغتشاش عمومی، و گسترش و سپس استمرار آن تا مرحله‌ فروپاشی است که خنثی کردن آن هوشیاری عمومی را می‌‌طلبد.
در روزهای اخیر از سوی مرکز سابان The Saban Center at the Brookings Institution، ایالات متحده، با بررسی سناریوهای مختلف علیه ایران، در کنار گزینه‌‌های مطرح دیپلماتیک و نظامی، موضوع تغییر حکومت در ایران را از طریق کودتای مخملی، با ایجاد اغتشاش و هدایت آن توسط اپوزیسیون، تا مرحله فروپاشی و سپس حمله‌‌ نظامی و اشغال کشور، در شرایط فعلی مناسب‌‌ترین گزینه تشخیص داده است.   ادامه مطلب...


تاریخ : شنبه 88/4/6 | 11:15 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
خبرگزاری فارس: مجمع روحانیون در بیانیه‌ی خود نه فقط با ملت ایران که صحنه‌های با شکوه انتخابات 40 میلیونی 22 خرداد را خلق کرد، وداع کرده است بلکه با حضرت امام، نظام جمهوری اسلامی و اسلام نیز خداحافظی کرده است.

بنام مجمع روحانیون مبارز سه روز پس از آنکه دو خیابان و میدانی که در آن آشوب‌ها ویکهفته‌ای شکل گرفت،‌آرام شدند بیانیه‌ای صادر گردید و در آن ضمن بکار بردن عبارات تند علیه نظام که به هیچ وجه با سیاق عباراتی که موافقان یک نظام به کار می‌برند سازگار نیست و حتی کاملا در نقطه مقابل آن قرار داردعبارات عجیبی به چشم می‌خورد.  ادامه مطلب...


تاریخ : شنبه 88/4/6 | 11:11 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
l>